16 листопада
Про нові маркетингові технології, розвиток багаторівневого, мережевого маркетингу та тренінгу розповів Томас Кропп, незалежний експерт у галузі маркетингу, який приїхав з Нью-Йорка (США).
Тренінг «Сучасні тенденції у розвитку маркетингу» проходив в рамках візиту Томаса Кроппа до університету. Метою приїзду було поглибити знання студентів у галузі маркетингу, менеджменту і бізнес-адміністрування, познайомити їх з культурою й етикою спілкування в США.
«Для наших студентів, учасників тренінгу, зустріч з Томасом дала розуміння значущості розвитку в світі маркетингових технологій, практичне підтвердження тієї теоретичної бази, яку вони отримують в університеті», - говорить один з організаторів заходу, завідувач кафедрою маркетингу Анатолій Путінцев.
Томас Кропп - багаторічний партнер ЛНУ, співробітник мерії Нью-Йорка і бізнесмен - обговорив із студентами практичні застосування в маркетингу інтернет-технологій, розповів, як вести бізнес через інтернет, поділився власним досвідом у сфері маркетингової діяльності.
«Я вже втретє приїжджаю до Луганського національного університету, у мене тут багато друзів. Сподіваюся, ми продовжимо нашу співпрацю й надалі», - сказав Томас Кропп.