Згідно з даними звіту дослідницької компанії comScore, на мобільному сайті і в додатках Facebook для різних платформ американські користувачі зараз проводять в середньому близько 441 хвилин на одну людину, тоді як для звичайного веб-сайту соцмережі цей показник склав 391 хвилин на місяць.
Як відзначають аналітики, в березні поточного року 80% мобільних користувачів заходили в соцмережу через програми для операційних систем iOS, Android і BlackBerry OS, тоді як інші 20% користувалися мобільною версією сайту Facebook через браузер.
Мобільний додаток Facebook виявився третім за популярністю серед всіх додатків у світі за кількістю унікальних користувачів, поступаючись лише додаткам сервісів iTunes і Google Maps.
На думку експертів, зростання популярності мобільного сайту і додатків Facebook може негативно відбитися на доходах соціальної мережі від інтернет-реклами, оскільки на звичайному веб-сайті компанія розміщує більшу кількість банерів та інших видів реклами, ніж у своїх мобільних версіях.
Джерело: УНН