Volvo оголосила про розробку унікальної технології, яка в майбутньому може серйозно змінити увесь принцип створення автомобілів - якщо розробка шведів виявиться вдалою, то кузови майбутніх моделей стануть не просто шматками заліза, а будуть акумуляторами.
Вуглецеве волокно укладається в кілька шарів, йому надається необхідна форма, а потім фактично готова панель йде у піч, де відбувається затвердіння матеріалу. Конденсатори великої місткості інтегруються між шарами панелі. Зарядка панелей здійснюється в процесі рекуперації енергії гальмування або через підключення до електромережі. Енергія з панелей передається на електромотор і електроприлади в автомобілі
Volvo вдалося створити незвичайний матеріал, що поєднує в собі вуглецеве волокно і полімерну смолу. При цьому він включає ще і структурні конденсатори великої місткості. І з цього матеріалу за бажання можна робити різноманітні кузовні елементи, такі, як кришка багажника, дверні панелі або арки коліс. Які таким чином візьмуть на себе роль звичного нам акумулятора.
Volvo вже побудувала перший седан S80, який має подібні "нанопанелі". Він отримав кришку багажника і кожух двигуна з нового матеріалу. При цьому шведи запевняють, що тільки одна кришка багажника здатна замінити стандартний акумулятор. А кожух двигуна здатний замінити батареї, які використовуються для системи Start/Stop.
autoua.com.