Вчені відкрили фермент, який збільшує вихід біомаси рослин вдвічі

ripakВ Університеті Гуелфа (Канада) вченим вдалось підвищити врожайність арабідопсису на 400% і, принаймні, вдвічі збільшити вихід біомаси.

Завдяки типово лабораторній рослині, яка схожа на культурну і використовується для випробувань різних теорій, науковці відкрити фермент, який у майбутньому значно прискорить ріст культур для виробництва біопалива, передає Агроінвестор.

Канадські вчені сподіваються, що на полях буде досягнута десята частина від лабораторного ефекту.

«Врожайність біоенергетичних культур може збільшитись на 40-50%, - вважають в Університеті Гуелфа. – При цьому в результаті селекції врожайність культур для отримання біопалива зазвичай збільшується лише на 1-2%».

Відкриття, яке, на переконання вчених, дозволить значно збільшити врожайність каноли (різновид ріпаку), сої та рижію (рід рослин сімейства Капустяні), які в Канаді вирощуються для виробництва біопалива, було зроблене випадково. Вивчаючи дію ферменту, науковці помітили, що їх генетично модифікована рослина значно відрізняється від того, що вони спостерігали в попередніх експериментах. При цьому ГМ-рослина давала більше квіток, а отже, і насіння, вміст якого не змінився. Відповідно, олія з такого насіння була ідентичною зразкам виробленим зі звичайних сортів.

Наразі вчені з Університету Гуелфа тестують канолу та інші рослини з винайденим ферментом.

October 2020

Положення про представників у справах ін…

24-07-2013 Светлана - avatar Светлана

Про затвердження Положення про представників у справах інтелектуальної власності (патентних

Володимир Семиноженко: «Наука визначає м…

18-01-2012 Олена - avatar Олена

Підпорядкованість стратегічних цілей політичній кон'юнктурі заважала Україні впевнено рухатися вперед, - вважає Голова Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації України Володимир Семиноженко.

ATTENTION: Announced F - 66 research pro…