Вчені відкрили фермент, який збільшує вихід біомаси рослин вдвічі

ripakВ Університеті Гуелфа (Канада) вченим вдалось підвищити врожайність арабідопсису на 400% і, принаймні, вдвічі збільшити вихід біомаси.

Завдяки типово лабораторній рослині, яка схожа на культурну і використовується для випробувань різних теорій, науковці відкрити фермент, який у майбутньому значно прискорить ріст культур для виробництва біопалива, передає Агроінвестор.

Канадські вчені сподіваються, що на полях буде досягнута десята частина від лабораторного ефекту.

«Врожайність біоенергетичних культур може збільшитись на 40-50%, - вважають в Університеті Гуелфа. – При цьому в результаті селекції врожайність культур для отримання біопалива зазвичай збільшується лише на 1-2%».

Відкриття, яке, на переконання вчених, дозволить значно збільшити врожайність каноли (різновид ріпаку), сої та рижію (рід рослин сімейства Капустяні), які в Канаді вирощуються для виробництва біопалива, було зроблене випадково. Вивчаючи дію ферменту, науковці помітили, що їх генетично модифікована рослина значно відрізняється від того, що вони спостерігали в попередніх експериментах. При цьому ГМ-рослина давала більше квіток, а отже, і насіння, вміст якого не змінився. Відповідно, олія з такого насіння була ідентичною зразкам виробленим зі звичайних сортів.

Наразі вчені з Університету Гуелфа тестують канолу та інші рослини з винайденим ферментом.

September 2018

В Інституті фізіології імені О.О. Богомо…

01-10-2015 Олена - avatar Олена

В Інституті фізіології імені О.О. Богомольця НАН України відбувся міжнародний симпозіум

24-26 вересня 2015 року в Інституті фізіології ім. О.О. Богомольця НАН України відбувся міжнародний симпозіум «Іонні канали, що формують мозок». Захід було присвячено кільком знаменним датам – 40-річчю першого внутрішньоклітинного...

4-й Українсько-німецький симпозіум з фіз…

06-11-2012 user_kiev_3 - avatar user_kiev_3

06 листопада 2012 Нещодавно у Німеччині у Технічному університеті Ілменау відбувся 4-й Українсько-німецький симпозіум з фізики і хімії наноструктур та нанобіотехнології.

Українські та російські науковці створюю…

04-12-2013 Anna - avatar Anna

Науковці Інституту фізики Національної академії наук України разом із своїми колегами з Фізичного інституту ім. Лєбєдєва Російської академії наук працюють над створенням молекул, які слугуватимуть окремими деталями комп'ютера.