Вчені відкрили фермент, який збільшує вихід біомаси рослин вдвічі

ripakВ Університеті Гуелфа (Канада) вченим вдалось підвищити врожайність арабідопсису на 400% і, принаймні, вдвічі збільшити вихід біомаси.

Завдяки типово лабораторній рослині, яка схожа на культурну і використовується для випробувань різних теорій, науковці відкрити фермент, який у майбутньому значно прискорить ріст культур для виробництва біопалива, передає Агроінвестор.

Канадські вчені сподіваються, що на полях буде досягнута десята частина від лабораторного ефекту.

«Врожайність біоенергетичних культур може збільшитись на 40-50%, - вважають в Університеті Гуелфа. – При цьому в результаті селекції врожайність культур для отримання біопалива зазвичай збільшується лише на 1-2%».

Відкриття, яке, на переконання вчених, дозволить значно збільшити врожайність каноли (різновид ріпаку), сої та рижію (рід рослин сімейства Капустяні), які в Канаді вирощуються для виробництва біопалива, було зроблене випадково. Вивчаючи дію ферменту, науковці помітили, що їх генетично модифікована рослина значно відрізняється від того, що вони спостерігали в попередніх експериментах. При цьому ГМ-рослина давала більше квіток, а отже, і насіння, вміст якого не змінився. Відповідно, олія з такого насіння була ідентичною зразкам виробленим зі звичайних сортів.

Наразі вчені з Університету Гуелфа тестують канолу та інші рослини з винайденим ферментом.

July 2018

В Сколково появится 4 новых R&D цент…

22-05-2012 user_kiev_3 - avatar user_kiev_3

В ближайшее время состоится подписание соглашений целого ряда крупных компаний со Сколково, предмет которых - размещение на территории Иннограда новых исследовательских центров. Свои R&D центры будут у КамАЗ, Microsoft, Alstom...

На Хмельниччині підписано Меморандум щод…

19-11-2012 user_kiev_3 - avatar user_kiev_3

19.11.2012 | 11:30 Хмельницька ОДА У Хмельницькій області буде створено перший в Україні енергетичний кластер.

У Луганському національному університеті…

16-11-2012 user_kiev_3 - avatar user_kiev_3

16 листопада Про нові маркетингові технології, розвиток багаторівневого, мережевого маркетингу та тренінгу розповів Томас Кропп, незалежний експерт у галузі маркетингу, який приїхав з Нью-Йорка (США).