Вчені навчилися вирощувати серцеві м'язи з клітин шкіри

serdce shtuchneЯк повідомляє Inhabitat, дослідники з лабораторії Отто в загальноклінічній лікарні штату Массачусетс при Гарвардському університеті успішно вирощують тканини людського серця зі стовбурових клітин, створених із клітин шкіри дорослих людей. Це наукове відкриття є важливим досягненням в області регенеративної терапії.

Технологія, винайдена командою вчених, може бути використана для вирощування нових серцевих тканин для пацієнтів з їхньої власної клітинної тканини, що зменшить потребу в пересадці серця, а також скоротить ризик відторгнення імплантованої тканини.

Незважаючи на те, що вчені не можуть виростити повністю нове серце, це досягнення є значним проривом у галузі медицини може дуже сильно вплинути на людей, які страждають від захворювань серця, що нерідко призводять до смерті.

У своїх експериментах дослідницька група використала 73 донорських серця з банку органів в Новій Англії, які визнали непридатними для трансплантації. Вчені очистили кожен орган від всіх живих клітин, залишивши тільки екстрацеллюлярний матрикс. Це дозволило їм отримати нейтральний каркас, на якому вони ростили нові клітини.

November 2021

Вчені виявили зв'язок погоди у стратосфе…

25-09-2012 Светлана - avatar Светлана

Кліматологи встановили, що зміни у стратосфері (регіон атмосфери на висотах від 10 до 50 кілометрів) можуть впливати на океанічні течії.

Міжнародна спільнота визнає зобов’язання…