Провідну в світі технологію ремонту доріг застосовують на національній дорозі Львівщини

Більше половини протяжності автомобільної дороги Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів відремонтують за технологією «холодного ресайклінгу», котра широко поширена в Європі та Сполучених Штатах Америки.

«Верхні шари існуючого дорожнього одягу будуть зняті на глибину до 25 см. Отриманий матеріал змішають з комплексними в’яжучими, такими як бітумна емульсія та цемент і додадуть до нього новий мінеральний матеріал. Зазначена суміш і стане новою конструкцією дорожнього одягу, зверху якої буде влаштовано шар асфальтобетонного покриття», – розповів про технологію Директор Департаменту розвитку доріг Укравтодору Сергій Цепелєв.

За його словами, перероблений у такий спосіб матеріал має високі показники не лише з міцності, а й з еластичності, що гарантує водо- і морозостійкість майбутньої дорожньої основи.

«Зазначені фізичні властивості зводять здатність матеріалу до тріщиноутворення майже до мінімуму, а отже термін експлуатації такого дорожнього одягу буде значно довшим за той, що влаштований в інший спосіб», – зазначив він.

Експерт підкреслив, що механізми, котрі застосовуються для виконання окреслених видів робіт, – ресайклери відрізняються не лише значною продуктивністю безпосередньо під час фрезерування, а й високою точністю дозування в’яжучих матеріалів.

«В умовах тотальної економії, це є неабиякою перевагою, адже дозволяє скоротити витрати нових природних матеріалів, зокрема щебеню, піщано-щебеневих сумішей і піску, у тому числі на їх доставці до місця виконання робіт», – зауважив С.Цепелєв.

Він додав, що зазвичай, при використанні інших технологій, транспортна складова грає не останню роль у формуванні кошторису, адже закуплений у значному обсязі матеріал необхідно не лише транспортувати до виробничих баз, де він готується в змішувальних установках, а й відправити у зворотному напрямку – до місця виконання робіт.

«Технологія холодного ресайклінгу передбачає те, що увесь робочий процес виконується в одному місці – безпосередньо на місці робіт, що виключає потребу у влаштуванні тимчасових проїздів, а отже мінімізує витрати на проведення робіт», – підсумував він.

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

June 2025
Mo Tu We Th Fr Sa Su
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

журнал НАУКА СЬОГОДНІ №35-36(2013)

27-09-2013 Олена - avatar Олена

журнал НАУКА СЬОГОДНІ №35-36(2013)

журнал НАУКА СЬОГОДНІ №35-36(2013) СКАЧАТИ Видання «Наука сьогодні». Періодичність: двічі на місяць. Метою журналу є забезпечення оперативною інформацією про події, здобутки, досягнення у сфері фундаментальних і прикладних наук, високих технологій як управлінських...

Міжнародна конференція "Хімія нанот…

01-02-2012 Олена - avatar Олена

Міжнародна конференція з хімії нанотрубок і графена - 4-а в цій серії пройде в м. Аркахоне (Франція) 1-5 квітня 2012р. На додаток до вуглецевих нанотрубок, які були в центрі уваги конференцій...

В НАНУ розпочато апробацію методики оцін…

29-02-2016 Олена - avatar Олена

В НАНУ розпочато апробацію методики оцінювання ефективності діяльності наукових установ

3 лютого 2016 року Президія НАН України своєю постановою схвалила Методику оцінювання ефективності діяльності наукових установ НАН України, розроблену фахівцями Академії відповідно до Концепції розвитку НАН України на 2014-2023 рр. Над...