Академічне середовище не повинно приймати плагіат, - Сергій Квіт

KvitНа цьому наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Квіт під час круглого столу на тему «Академічна чесність як системна проблема вищої школи України: університет, викладач, студент», що відбувся в ІА «Укрінформ» 16 липня 2015 року.

Сергій Квіт зазначив, що головне завдання боротьби з плагіатом – це формування ставлення академічного середовища до цього явища.«Головне - щоб було неприйняття, щоб людина навіть не думала цим займатися», - сказав Міністр.

Як повідомив Сергій Квіт, Міністерство освіти і науки, своєю чергою, вже показало ставлення до цього явища. Зокрема, в Міністерстві щомісяця проводяться засідання атестаційної колегії, яка своїм рішенням позбавляє академічних ступенів науковців, в чиїх дисертаціях був виявлений плагіат.

За словами Сергія Квіта, роботу по виявленню плагіату повинні виконувати самі університети. Для цього необхідно надати вищим навчальним закладам усі інструменти: легальне програмне забезпечення для виявлення плагіату та на законодавчому рівні наділити університети правом відраховувати студентів за плагіат.

Сергій Квіт вважає, що студентські роботи обов’язково мають перевірятися на плагіат. Окрім того, студенти самі повинні розумітися на цьому понятті. За словами Міністра, за для розуміння та навчання студентів, необхідно перекласти на українську мову велику кількість міжнародних документів. «Положення про плагіат повинні увійти в статути університетів», - додав Сергій Квіт.

У заході також взяли участь президент Національного університету «Києво-Могилянська Академія» Андрій Мелешевич; ректор Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна Віль Бакіров; виконавчий директор МФ «Відродження» Євген Бистрицький; директор БФ «Інститут розвитку освіти» Георгій Касьянов; директор Інституту вищої освіти АПН України Світлана Калашнікова, член колегії Міністерства освіти та науки України Тарас Фініков та інші експерти.

Під час круглого столу були презентовані результати соціологічного дослідження, що проводилося в Харківському національному університету імені В.Н. Каразіна. За даними дослідження 78% студентів складають іспити не самостійно, 67% з них списують під час іспиту, 23% студентів вказують на випадки отримання оцінок за послуги або гроші, 90% студентів вдаються до плагіату.

Учасники круглого столу погодилися з думкою про актуальність вивчення явища плагіату, продовження досліджень з цієї проблеми, бо в університетах практично відсутні механізми боротьби зі списуванням, плагіатом та низький рівень академічної культури.

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

June 2025
Mo Tu We Th Fr Sa Su
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

Журнал ПРОБЛЕМИ НАУКИ №6/2012

29-06-2012 director - avatar director

Проблеми науки скачати Журнал, зареєстрований ВАК у галузі економічних наук, є міжгалузевим науково-практичним виданням, призначеним для керівників міністерств, відомств, наукових і навчальних установ, науковців, фахівців НДІ і КБ, новаторів, інвесторів і викладачів. Періодичність...

Фінальна конференція проекту"Рушай …

05-11-2014 Anna - avatar Anna

Фінальна конференція проекту"Рушай у віртуальну магістраль нескінченних можливостей твого майбутнього бізнесу!"

 Конференція буде проходити 19 листопада 2014 року в головному корпусі НТТУ «Київський політехнічний інститут» в залі Вченої Ради за адресою: м. Київ, проспект Перемоги 37, корпус №1. В рамках проекту «Рушай...

РВК подводит предварительные итоги своей…

28-12-2012 Светлана - avatar Светлана

В своей инвестиционной деятельности РВК учитывала общие экономические условия, сложившиеся на российском и глобальном рынке в 2012 году. Особое внимание было уделено разработке новых инвестиционных инструментов, повышению качества отбираемых для...