Американський інженер Деймон Макміллан (Damon McMillan) сконструював унікальний транспортний засіб – безпілотного човна, який приводиться в рух спеціальним електромотором. Енергію для роботи двигуна виробляють дві сонячні батареї, розташовані у верхній частині корпусу. Проект носить назву Seacharger, і в якості експерименту човен спробує проплисти понад 3200 кілометрів без людини на борту, пише Еconet.
Робота зі створення Seacharger тривала майже три роки. Працювали над човном чотири людини, включаючи самого Деймона Макміллана, який став свого роду капітаном цього судна. Саме він керуватиме човном, перебуваючи на відстані в сотні і навіть в тисячі кілометрів від нього. Човен Seacharger пройде 2000 миль (3220 кілометрів) на холодних водах океану, покладаючись виключно на енергію сонця. Розробка проекту вимагала багато часу тому, що судно було оснащено за останнім словом техніки. На даху Seacharger автори розмістили дві ультратонкі сонячні батареї по 100 Вт кожна, які в порівнянні зі стандартними панелями такої ж потужності важать в півтора рази менше.
Акумулятори Seacharger накопичують будь-яку надлишкову потужність, яку не встиг спожити двигун, в результаті чого човен здатен плисти навіть в похмуру погоду і в темний час доби: запас ходу в таких умовах становить до трьох днів. Для управління автономним судном використовується невеликий комп'ютер на базі одноплатної системи Arduino, в парі з яким працює супутниковий модем, який необхідний для коригування курсу і відстеження поточних координат човна.
Проект Seacharger стартує 30 травня з пляжу Авіла, розташованого між містами Сан-Франциско і Лос-Анджелес. Судно попливе на південний захід у бік Гавайських островів, де Деймон Макміллан зустріне його приблизно через місяць.