Французька компанія EP Tender розробила двоколісний причеп з портативним двигуном внутрішнього згорання для зарядки електромобіля під час руху.
ДВЗ-генератор, який працює на бензині, можна програмувати завдяки мобільному додатку, передає Euronews.
Електроніка відстежує рівень заряду батареї і самостійно включає портативний генератор в разі необхідності.
Як заявляють розробники, мобільний зарядний пристрій на причепі дозволить уникнути тривалих зупинок для перезарядки акумулятора.
За словами виконавчого директора компанії EP Тender Жан-Батиста Сегара, причеп значно збільшує пробіг будь-якого електрокара.
"На автотрасі середній електромобіль проїжджає зі швидкістю сто кілометрів на годину близько ста кілометрів, - говорить фахівець. – Наш прототип їде п'ятсот кілометрів - потім заливаєш у нього бензин і їдеш далі".
Власники електромобілів можуть долати короткі дистанції на звичайному аккумуляторі, а для дальніх поїздок, яких протягом року може бути не більше десяти, брати в оренду двоколісний трейлер на бензині, пояснює Жан-Батист Сегар.
"Ми не будемо виробляти причепи для кожного електромобіля, - підреслює фахівець. – Можна використовувати один причіп на десять або двадцять машин"
Як пояснюють у EP Tender, кожен водій зможе в певний момент орендувати двоколісний трейлер для збільшення автономності своєї машини.
“Якщо причіп потрібен водієві тільки на день і двигун буде працювати, скажімо, годину, це обійдеться у 17 євро, - каже Жан-Батист Сегар. - Кожна додаткова година коштуватиме сім євро. Наприклад, за один день і три додаткові години водій електромобіля заплатить 38 євро".
Причіп потужністю 20 кВт має 120 сантиметрів у довжину, а його вага становить 250 кг. За словами розробників, продукт повністю готовий до конвеєрного виробництва і на дорогах Європи з‘явиться менше, ніж за 3 роки.