В високоенергетичних видах палива використання суміші, що застосовується в двигунах твердопаливних традиційних ракет, не рекомендоване, оскільки пальне і окислювач, що використовується в останніх для удосконалення горіння, цілком можуть в даному випадку містити вибухові і дуже чутливі речовини. При підвищенні температури, збільшенні ударного навантаження і пр. вони здатні здетонувати.
Запропонована ж конструкція здатна забезпечити за рахунок поділу складових традиційної суміші (окислювача і пального) досить високу безпеку. Новинка після проведеного ряду випробувань в статичному режимі, нарешті, була випробувана в випробуваннях льотних. Вони проходили в штаті Нью-Мексико, де є стартова площадка, що належить випробувального центру EMRTC. Тестування проводили по ряду параметрів, серед яких: висота, швидкість польоту і горіння.
Тепер роботи планують продовжити в напрямку мініатюризації нової системи і масштабування конструкції, що дозволить її задіяти в багатьох додатках, що вимагають високих швидкостей, енергії, стандартів безпеки.