Академічне середовище не повинно приймати плагіат, - Сергій Квіт

KvitНа цьому наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Квіт під час круглого столу на тему «Академічна чесність як системна проблема вищої школи України: університет, викладач, студент», що відбувся в ІА «Укрінформ» 16 липня 2015 року.

Сергій Квіт зазначив, що головне завдання боротьби з плагіатом – це формування ставлення академічного середовища до цього явища.«Головне - щоб було неприйняття, щоб людина навіть не думала цим займатися», - сказав Міністр.

Як повідомив Сергій Квіт, Міністерство освіти і науки, своєю чергою, вже показало ставлення до цього явища. Зокрема, в Міністерстві щомісяця проводяться засідання атестаційної колегії, яка своїм рішенням позбавляє академічних ступенів науковців, в чиїх дисертаціях був виявлений плагіат.

За словами Сергія Квіта, роботу по виявленню плагіату повинні виконувати самі університети. Для цього необхідно надати вищим навчальним закладам усі інструменти: легальне програмне забезпечення для виявлення плагіату та на законодавчому рівні наділити університети правом відраховувати студентів за плагіат.

Сергій Квіт вважає, що студентські роботи обов’язково мають перевірятися на плагіат. Окрім того, студенти самі повинні розумітися на цьому понятті. За словами Міністра, за для розуміння та навчання студентів, необхідно перекласти на українську мову велику кількість міжнародних документів. «Положення про плагіат повинні увійти в статути університетів», - додав Сергій Квіт.

У заході також взяли участь президент Національного університету «Києво-Могилянська Академія» Андрій Мелешевич; ректор Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна Віль Бакіров; виконавчий директор МФ «Відродження» Євген Бистрицький; директор БФ «Інститут розвитку освіти» Георгій Касьянов; директор Інституту вищої освіти АПН України Світлана Калашнікова, член колегії Міністерства освіти та науки України Тарас Фініков та інші експерти.

Під час круглого столу були презентовані результати соціологічного дослідження, що проводилося в Харківському національному університету імені В.Н. Каразіна. За даними дослідження 78% студентів складають іспити не самостійно, 67% з них списують під час іспиту, 23% студентів вказують на випадки отримання оцінок за послуги або гроші, 90% студентів вдаються до плагіату.

Учасники круглого столу погодилися з думкою про актуальність вивчення явища плагіату, продовження досліджень з цієї проблеми, бо в університетах практично відсутні механізми боротьби зі списуванням, плагіатом та низький рівень академічної культури.

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

January 2025
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

Журнал ПРОБЛЕМИ НАУКИ 8/2012

31-08-2012 user_kiev_4 - avatar user_kiev_4

Проблеми науки скачати Журнал, зареєстрований ВАК у галузі економічних наук, є міжгалузевим науково-практичним виданням, призначеним для керівників міністерств, відомств, наукових і навчальних установ, науковців, фахівців НДІ і КБ, новаторів, інвесторів і викладачів. Періодичність...

Презентовані на Міжнародному науково-тех…

17-10-2013 Anna - avatar Anna

Презентовані на Міжнародному науково-технологічному форумі проекти свідчать про конкурентоздатність вітчизняної науки

     Українська наука доказує свою актуальність: вітчизняні вчені прийшли на Міжнародний форум "Наука. Інновації. Технології - 2013", який проводиться в Україні 15-17 жовтня, з величезною кількістю наукових проектів різноманітного спрямування. «Форум...

До уваги учасників конкурсу Ф64 та Ф65!

16-03-2015 Anna - avatar Anna

До уваги учасників конкурсу Ф64 та Ф65!

20 березня 2015 року о 10-00 відбудеться методичний семінар з подання заявок на конкурси Ф64 та Ф65. Порядок денний: 1. Концепція роботи з запитами (незалежні об’єкти + зв’язки) 2. Приклад заповнення запиту. Від...