Випускник Київського політехнічного інституту Микола Школьник, який ще в 1975 році емігрував в США, став автором унікального винаходу. Він разом зі своїм сином створив двигун, який за рівнем ККД та потужністю значно переважає всі наявні на сьогоднішній день аналоги.
М. Школьник в США займався питаннями теоретичної фізики. Його цікавило питання низької ефективності поршневих двигунів. Адже ККД бензинових моторів не перевищує 25%, а дизельних — близько 40%.
Разом з сином комп’ютерником вони почали розробляти більш сучасний силовий агрегат.
Винахідники звернули увагу на роторний двигун, принцип якого був запропонований в середині XX сторіччя німецьким винахідником Феліксом Ванкелем. Ідея роторного двигуна проста. На відміну від звичайних поршневих моторів, в яких багато обертових і рухомих частин, які знижують ККД, роторний двигун Ванкеля має овальну камеру та всередині неї трикутний ротор, що обертається та своїм рухом утворює в камері різні ділянки, де відбувається впускання, стискування, згорання та випускання палива.
У підсумку потужність двигуна зростає, він стає більш компактним, економічним та не створює вібрацій. Вони допрацювали стару ідею. Принциповим в ній було то, що в двигуні Школьників не камера, а ротор нагадує за формою горіх, який обертається в трикутній камері.
В результаті вдалось домогтися унікальних результатів — ККД моторів може зростати до 60%. Фізик вважає, що створити революційний двигун допомогла отримана в Києві освіта.