Академічне середовище не повинно приймати плагіат, - Сергій Квіт

KvitНа цьому наголосив Міністр освіти і науки України Сергій Квіт під час круглого столу на тему «Академічна чесність як системна проблема вищої школи України: університет, викладач, студент», що відбувся в ІА «Укрінформ» 16 липня 2015 року.

Сергій Квіт зазначив, що головне завдання боротьби з плагіатом – це формування ставлення академічного середовища до цього явища.«Головне - щоб було неприйняття, щоб людина навіть не думала цим займатися», - сказав Міністр.

Як повідомив Сергій Квіт, Міністерство освіти і науки, своєю чергою, вже показало ставлення до цього явища. Зокрема, в Міністерстві щомісяця проводяться засідання атестаційної колегії, яка своїм рішенням позбавляє академічних ступенів науковців, в чиїх дисертаціях був виявлений плагіат.

За словами Сергія Квіта, роботу по виявленню плагіату повинні виконувати самі університети. Для цього необхідно надати вищим навчальним закладам усі інструменти: легальне програмне забезпечення для виявлення плагіату та на законодавчому рівні наділити університети правом відраховувати студентів за плагіат.

Сергій Квіт вважає, що студентські роботи обов’язково мають перевірятися на плагіат. Окрім того, студенти самі повинні розумітися на цьому понятті. За словами Міністра, за для розуміння та навчання студентів, необхідно перекласти на українську мову велику кількість міжнародних документів. «Положення про плагіат повинні увійти в статути університетів», - додав Сергій Квіт.

У заході також взяли участь президент Національного університету «Києво-Могилянська Академія» Андрій Мелешевич; ректор Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна Віль Бакіров; виконавчий директор МФ «Відродження» Євген Бистрицький; директор БФ «Інститут розвитку освіти» Георгій Касьянов; директор Інституту вищої освіти АПН України Світлана Калашнікова, член колегії Міністерства освіти та науки України Тарас Фініков та інші експерти.

Під час круглого столу були презентовані результати соціологічного дослідження, що проводилося в Харківському національному університету імені В.Н. Каразіна. За даними дослідження 78% студентів складають іспити не самостійно, 67% з них списують під час іспиту, 23% студентів вказують на випадки отримання оцінок за послуги або гроші, 90% студентів вдаються до плагіату.

Учасники круглого столу погодилися з думкою про актуальність вивчення явища плагіату, продовження досліджень з цієї проблеми, бо в університетах практично відсутні механізми боротьби зі списуванням, плагіатом та низький рівень академічної культури.

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

December 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

В Самарской области пройдет VI Межрегион…

05-07-2012 Олена - avatar Олена

5-6 июля 2012 года Правительство Самарской области в шестой раз проводит Межрегиональный экономический форум «Самарская инициатива: кластерная политика – основа инновационного развития национальной экономики». Соорганизаторами мероприятия являются Министерство экономического развития...

Вчені обговорили проблеми та перспективи…

20-07-2015 Anna - avatar Anna

Вчені обговорили проблеми та перспективи розвитку науки у західному регіоні

8-9 липня 2015 року віце-президент НАН України, голова Секції суспільних і гуманітарних наук НАН України академік Сергій Іванович Пирожков та академік-секретар Відділення економіки НАН України академік Елла Марленівна Лібанова відвідали...

Університет Брауна запропонував технолог…

08-10-2015 Олена - avatar Олена

Університет Брауна запропонував технологію вирощування міні-мозку для експериментів

Вчені Університету Брауна розробили технологію вирощування мініатюрного мозку з тканини центральної нервової системи. Нова розробка дозволить вченим проводити різні дослідження, не вдаючись до використання для цього мозку тварин.