Зустріч президента Національної академії наук України Патона Б.Є. та президента Національної академії агарних наук України Гадзала Я.М.

17 вересня 2014 року відбулась робоча зустріч президента Національної академії наук України Патона Б.Є. та президента Національної академії агарних наук України Гадзала Я.М.

Під час зустрічі було розглянуто питання організаційно-правового статусу Національної академії наук і національних галузевих академій наук та ефективності їх діяльності з наукового забезпечення реформаційних процесів, що відбуваються в Україні.

Результатом зустрічі стала домовленість про подальше тісне співробітництво між Національної академією наук України та Національною академією агарних наук України.

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

July 2025
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

Відбулася нарада з питань розвитку украї…

10-10-2013 Anna - avatar Anna

10 жовтня 2013 року під головуванням Першого заступника Міністра освіти і науки Євгена Суліми відбулася нарада з питань розвитку українсько-китайського співробітництва в галузі освіти і науки. У нараді взяли участь ректори...

Актуальні питання реалізації участі Укра…

21-03-2016 Олена - avatar Олена

Актуальні питання реалізації участі України у програмі «Горизонт 2020»

З метою імплементації Угоди між Україною і Європейським Союзом про участь України у програмі Європейського Союзу «Горизонт 2020» - Рамкова програма з досліджень та інновацій (2014-2020), а також для узгодження...

Українські школярі за результатами дослі…

28-12-2012 Светлана - avatar Светлана

Сьогодні у Міністерстві освіти і науки, молоді та спорту України під головуванням заступника Міністра Бориса Жебровського відбулася прес-конференція «Результати участі України у міжнародному дослідженні якості природничо-математичної освіти учнів 8 класів...