Укрзалізниця запрошує виробників та науковців до спільної розробки приладу для вимірювання температури на безстикових коліях

 

 Ukrzalizny

Фахівці колійного господарства Укрзалізниці планують залучити виробників і науковців до розробки та впровадження приладу, за допомогою якого визначатимуться температурні напруження на залізничних коліях.

За словами спеціалістів, сьогодні для утримання безстикових колій, яка є найбільш прогресивною конструкцією, необхідні спеціальні прилади для вимірювання температурних напружень. Адже в рейках при зміні температури повітря також змінюються температурні напруження: наприклад, при зниженні температури рейки розтягуються, а в при підвищенні – стискаються, що може спричинити викривлення колії та загрожувати безпеці руху поїздів.

Наразі такі пристрої, які вимірюють температурні напруження на колії, а також фактичні температурні показники закріплення рейкових плітей безстикової колії, відсутні на українських залізницях. Цю функцію виконують так звані «маячні» шпали, які укладаються при будівництві оксамитової колії.

Тож залізничники планують розробити прилад, який забезпечить максимальну точність та надійність вимірювання температурних напружень та нейтральної температури закріплення рейкової пліті, буде простим та зручним у використанні.

У зв’язку з цим Укрзалізниця запрошує потенційних партнерів взяти участь у розробці та виготовленні нового приладу. Пропозиції можна направляти на електронну скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або в письмовому вигляді на адресу: вул. Тверська, 5, м. Київ-150, МСП 03680. Всі пропозиції будуть детально розглянуті спеціалістами колійного господарства із залученням науковців у даній галузі, після чого будуть прийняті рішення про можливість їх застосування.

Довідково

Нині із загальної експлуатаційної протяжності головних колій 74 % складає безстикова колія. Завдяки застосуванню спеціальної технології зварювання рейок від станції до станції безстикова колія забезпечує кращу плавність руху поїздів та сприяє збільшенню їх швидкості. Така найбільш прогресивна технологія вкладання також підвищує надійність експлуатації техніки, дозволяє скоротити витрати на ремонт колії та рухомого складу, збільшує період служби рейок та елементів верхньої будови колії.

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

July 2025
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

Kонкурс на здобуття премій Верховної Рад…

16-12-2013 Anna - avatar Anna

Kонкурс на здобуття премій Верховної Ради України у 2014 році

Лист НАН України про оголошення конкурсу №9к/2393-8 від 12.12.2013 р. Постановою Верховної Ради України від 16.03.2007 №775-V засновано 20 премій Верховної Ради України найталановитішим молодим ученим в галузі фундаментальних і прикладних...

Оголошується конкурс на здобуття премій …

23-06-2016 Олена - avatar Олена

Оголошується конкурс на здобуття премій імені видатних учених України у 2016 році

З метою відзначення вчених, які опублікували найкращі наукові праці, здійснили винаходи і відкриття, що мають важливе значення для розвитку науки і економіки України, Національна академія наук України присуджує премії імені...

Наука стирає кордони

01-10-2012 Олена - avatar Олена

Опубліковано Понеділок, 01 жовтня 2012, 10:33 Це продемонструвала Міжнародна науково-практична конференція «Проблеми та перспективи розвитку нафтогазового комплексу» в Полтавському національному технічному університеті імені Юрія Кондратюка.