Укрзалізниця запрошує виробників та науковців до спільної розробки приладу для вимірювання температури на безстикових коліях

 

 Ukrzalizny

Фахівці колійного господарства Укрзалізниці планують залучити виробників і науковців до розробки та впровадження приладу, за допомогою якого визначатимуться температурні напруження на залізничних коліях.

За словами спеціалістів, сьогодні для утримання безстикових колій, яка є найбільш прогресивною конструкцією, необхідні спеціальні прилади для вимірювання температурних напружень. Адже в рейках при зміні температури повітря також змінюються температурні напруження: наприклад, при зниженні температури рейки розтягуються, а в при підвищенні – стискаються, що може спричинити викривлення колії та загрожувати безпеці руху поїздів.

Наразі такі пристрої, які вимірюють температурні напруження на колії, а також фактичні температурні показники закріплення рейкових плітей безстикової колії, відсутні на українських залізницях. Цю функцію виконують так звані «маячні» шпали, які укладаються при будівництві оксамитової колії.

Тож залізничники планують розробити прилад, який забезпечить максимальну точність та надійність вимірювання температурних напружень та нейтральної температури закріплення рейкової пліті, буде простим та зручним у використанні.

У зв’язку з цим Укрзалізниця запрошує потенційних партнерів взяти участь у розробці та виготовленні нового приладу. Пропозиції можна направляти на електронну скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або в письмовому вигляді на адресу: вул. Тверська, 5, м. Київ-150, МСП 03680. Всі пропозиції будуть детально розглянуті спеціалістами колійного господарства із залученням науковців у даній галузі, після чого будуть прийняті рішення про можливість їх застосування.

Довідково

Нині із загальної експлуатаційної протяжності головних колій 74 % складає безстикова колія. Завдяки застосуванню спеціальної технології зварювання рейок від станції до станції безстикова колія забезпечує кращу плавність руху поїздів та сприяє збільшенню їх швидкості. Така найбільш прогресивна технологія вкладання також підвищує надійність експлуатації техніки, дозволяє скоротити витрати на ремонт колії та рухомого складу, збільшує період служби рейок та елементів верхньої будови колії.

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

October 2025
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

Науковці та фармвиробники обговорили пит…

25-12-2014 Anna - avatar Anna

Науковці та фармвиробники обговорили питання створення та впровадження вітчизняних ліків

24 грудня 2014 р. відбулося спільне засідання президій Національної академії наук України та Національної академії медичних наук України за участю керівництва Державної служби України з лікарських засобів та Асоціації «Виробники...

В УжНУ відбудеться Міжнародна науково-пр…

25-03-2015 Anna - avatar Anna

В УжНУ відбудеться Міжнародна науково-практична конференція

23-24 квітня 2015 року в Ужгородському національному університеті відбудеться Міжнародна науково-практична конференція «Мобільність освіти, інноваційна культура та соціальна відповідальність як ресурси конкурентоспроможності європейських університетів». Тематики конференції: «Академічна мобільність як форма інтеграції...

Володимир Семиноженко про те, як відбува…

20-06-2012 Светлана - avatar Светлана

Під дію нового законодавства потрапляють ті компанії, у яких обсяг доходів від діяльності у сфері інформатизації становить не менше 70% від загального обсягу доходів. Щоб отримати висновок про відповідність...