Укрзалізниця запрошує виробників та науковців до спільної розробки приладу для вимірювання температури на безстикових коліях

 

 Ukrzalizny

Фахівці колійного господарства Укрзалізниці планують залучити виробників і науковців до розробки та впровадження приладу, за допомогою якого визначатимуться температурні напруження на залізничних коліях.

За словами спеціалістів, сьогодні для утримання безстикових колій, яка є найбільш прогресивною конструкцією, необхідні спеціальні прилади для вимірювання температурних напружень. Адже в рейках при зміні температури повітря також змінюються температурні напруження: наприклад, при зниженні температури рейки розтягуються, а в при підвищенні – стискаються, що може спричинити викривлення колії та загрожувати безпеці руху поїздів.

Наразі такі пристрої, які вимірюють температурні напруження на колії, а також фактичні температурні показники закріплення рейкових плітей безстикової колії, відсутні на українських залізницях. Цю функцію виконують так звані «маячні» шпали, які укладаються при будівництві оксамитової колії.

Тож залізничники планують розробити прилад, який забезпечить максимальну точність та надійність вимірювання температурних напружень та нейтральної температури закріплення рейкової пліті, буде простим та зручним у використанні.

У зв’язку з цим Укрзалізниця запрошує потенційних партнерів взяти участь у розробці та виготовленні нового приладу. Пропозиції можна направляти на електронну скриньку: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., або в письмовому вигляді на адресу: вул. Тверська, 5, м. Київ-150, МСП 03680. Всі пропозиції будуть детально розглянуті спеціалістами колійного господарства із залученням науковців у даній галузі, після чого будуть прийняті рішення про можливість їх застосування.

Довідково

Нині із загальної експлуатаційної протяжності головних колій 74 % складає безстикова колія. Завдяки застосуванню спеціальної технології зварювання рейок від станції до станції безстикова колія забезпечує кращу плавність руху поїздів та сприяє збільшенню їх швидкості. Така найбільш прогресивна технологія вкладання також підвищує надійність експлуатації техніки, дозволяє скоротити витрати на ремонт колії та рухомого складу, збільшує період служби рейок та елементів верхньої будови колії.

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

November 2025
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

Відбулися заходи до Всесвітнього дня нау…

14-11-2014 Anna - avatar Anna

Відбулися заходи до Всесвітнього дня науки на Київщині

З метою популяризації ролі наукових досліджень та професії науковця 10 листопада 2014 року для учнів Києво-Святошинського району на базі Новосілківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Київської області було організовано цикл наукових...

Президент НАН України академік Б.Патон п…

29-09-2015 Олена - avatar Олена

Президент НАН України академік Б.Патон провів зустріч з президентом Польської академії наук професором Єжи Душиньскі

25 вересня 2015 р. відбулася зустріч президента Національної академії наук України академіка Бориса Євгеновича Патона з президентом Польської академії наук (ПАН) професором Єжи Душиньскі, в ході якої були обговорені питання...

"Шелл" зробила харківським сту…

08-09-2014 Anna - avatar Anna

Компанія "Шелл" в Україні та Харківський національний університет ім. Каразіна підписали Меморандум про співпрацю в сфері наукових досліджень та стажувань студентів-магістрів. Меморандум підписано під час проведеного в Харкові VI Міжнародного економічного...