Провідну в світі технологію ремонту доріг застосовують на національній дорозі Львівщини

Більше половини протяжності автомобільної дороги Н-09 Мукачеве-Рахів-Богородчани-Івано-Франківськ-Рогатин-Бібрка-Львів відремонтують за технологією «холодного ресайклінгу», котра широко поширена в Європі та Сполучених Штатах Америки.

«Верхні шари існуючого дорожнього одягу будуть зняті на глибину до 25 см. Отриманий матеріал змішають з комплексними в’яжучими, такими як бітумна емульсія та цемент і додадуть до нього новий мінеральний матеріал. Зазначена суміш і стане новою конструкцією дорожнього одягу, зверху якої буде влаштовано шар асфальтобетонного покриття», – розповів про технологію Директор Департаменту розвитку доріг Укравтодору Сергій Цепелєв.

За його словами, перероблений у такий спосіб матеріал має високі показники не лише з міцності, а й з еластичності, що гарантує водо- і морозостійкість майбутньої дорожньої основи.

«Зазначені фізичні властивості зводять здатність матеріалу до тріщиноутворення майже до мінімуму, а отже термін експлуатації такого дорожнього одягу буде значно довшим за той, що влаштований в інший спосіб», – зазначив він.

Експерт підкреслив, що механізми, котрі застосовуються для виконання окреслених видів робіт, – ресайклери відрізняються не лише значною продуктивністю безпосередньо під час фрезерування, а й високою точністю дозування в’яжучих матеріалів.

«В умовах тотальної економії, це є неабиякою перевагою, адже дозволяє скоротити витрати нових природних матеріалів, зокрема щебеню, піщано-щебеневих сумішей і піску, у тому числі на їх доставці до місця виконання робіт», – зауважив С.Цепелєв.

Він додав, що зазвичай, при використанні інших технологій, транспортна складова грає не останню роль у формуванні кошторису, адже закуплений у значному обсязі матеріал необхідно не лише транспортувати до виробничих баз, де він готується в змішувальних установках, а й відправити у зворотному напрямку – до місця виконання робіт.

«Технологія холодного ресайклінгу передбачає те, що увесь робочий процес виконується в одному місці – безпосередньо на місці робіт, що виключає потребу у влаштуванні тимчасових проїздів, а отже мінімізує витрати на проведення робіт», – підсумував він.

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

November 2024
Mo Tu We Th Fr Sa Su
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

У енергоефективні компанії, технології т…

31-01-2016 Олена - avatar Олена

У енергоефективні компанії, технології та розробки в 2015 році було інвестовано $1,7 мільярдів

Загальна сума фінансування компаній, діяльність яких пов’язана з енергоефективністю, інвестицій у «розумні» мережі електропостачання і технології акумулювання та зберігання енергії минулого року склала 1,7 мільярдів доларів США. Такими даними поділилася...

До уваги керівників ВНЗ та наукових уста…

13-08-2013 Anna - avatar Anna

До уваги керівників ВНЗ та наукових установ, які проводять фундаментальні та прикладні наукові дослідження

  Міністерство освіти і науки повідомляє, що у жовтні-листопаді 2013 року планується оновлення складу експертних рад з питань проведення експертизи дисертаційних робіт з усіх галузей науки.

Дні науки 2015

11-11-2015 Олена - avatar Олена

Дні науки 2015

14-15 листопада 2015 р. в Києві, Львові, Харкові та Дніпропетровську відбудуться «Дні науки» – проект популяризації науки, організований молодими вченими Національної академії наук України. Протягом двох днів у найбільших містах...