«Створення Центру опрацювання даних - це вже, як кажуть, робота на майбутнє. Сьогодні ми робимо єдине вікно, єдине програмне забезпечення для всього. Побудували новий Центр опрацювання даних (ЦОД) на IBM платформі і сьогодні маємо централізувати все програмне забезпечення, введення даних та управління усіма процесами. Буде взаємозв'язок та єдина інформаційна база», – підкреслив Володимир Козак.
«Наразі всі вантажні перевезення здійснюються за електронним документом. У цьому році ми закриваємо зовнішні стики і транзитні перевезення, і створюємо єдиний розрахунковий центр. Клієнт прийшов до логістичного центру, заплатив гроші і везе по всій Україні. Це серйозний прорив», – підкреслив генеральний директор Укрзалізниці.
Володимир Козак також відзначив новації в пасажирському господарстві. «Ми здійснюємо продаж проїзних документів через Інтернет і вже є домовленість з податковою інспекцією, щодо дослідної експлуатації в листопаді-грудні електронного проїзного документа. Бланка суворої звітності не буде і ми розглядаємо питання, закупівлі зчитувачів для провідників, – пообіцяв керівник залізничного відомства. – Пасажир зможе підійти до провідника з квитком як з посадковим талоном і його буде зараховано – засвітилося прізвище, ім'я, по батькові, перевірили документи і пасажир поїхав. Надалі інформація автоматично йде в автоматичну систему і система сама визначає де сів пасажир, де вільні місця, а де можна пустити місця в продаж. До кінця року ми цю систему впровадимо».
Володимир Козак розповів також про формування електронної карти залізниць.
«До кінця року ми створюємо електронну карту і на кожен локомотив ставимо GPS, який працюватиме повністю незалежно від людського фактора. Кожен поїзд буде відслідковуватися на карті українських залізниць. Ці технології дозволять нам не залежати від людського фактора. Нові технології створюють також кращі умови для транзитних перевезень з Європи, Росії та Казахстану, для поліпшення планування джерел доходів», – відзначив генеральний директор Укрзалізниці Володимир Козак.