7 травня на дільниці Полтава-Красноград введена в дослідну експлуатацію перша в Україні система мікропроцесорної централізації та автоблокування. Така ж система (для управління рухом поїздів) наступного тижня буде введена в експлуатацію на дільниці від Краснограду до Лозової, роботи із її впровадження наближаються до завершення, при цьому від Краснограда до Кегичівки монтаж обладнання повністю закінчений.
«Впровадження мікропроцесорних систем, які за своєю ефективністю перевершують релейні в десятки разів, можна назвати «вертикальним злетом» до раніше недосяжних технічних орбіт, - розповідає начальник служби сигналізації та зв'язку Південної залізниці Василь Сотник. - Зокрема, на дільниці від Краснограду до Лозової ми зараз впроваджуємо мікропроцесорну систему стрілок і сигналів з інтегрованим автоматичним блокуванням «Ebilok-950» виробництва знаменитої «Bombardier Transportation» — компанії, що є визнаним лідером у Європі та світі. Мікропроцесорна система виконує всі завдання щодо централізації стрілок і сигналів, які необхідні для безпечного управління технологічним процесом на станції, а також установку, розмикання й скасування маршрутів, підтримку дозволяючих показань світлофорів з перевіркою всіх умов безпеки».
Мікропроцесорна система в автоматичному режимі діагностує технічний стан пристроїв, блокує некоректні дії фахівця, тим самим запобігаючи збоям у роботі. Крім усього іншого, до мікропроцесорної централізації можна підключити датчики температури в рейках на всіх ділянках, дані про напругу в контактній мережі, місцезнаходженні вагонів, локомотивів, швидкості руху тощо — і ця інформація буде доступна в будь-якому місці залізниці.
Нагадаємо, що всього за рік Південна залізниця повністю модернізувала інфраструктуру дільниці Полтава-Красноград-Лозова національного транспортного коридору Київ-Полтава-Красноград-Лозова-Донецьк (проведено електрифікацію; побудовані нові системи сигналізації, централізації й блокування, енергопостачання; різними видами ремонту оздоровлено 133 км колії, проведені роботи зі збільшення радіуса до 1500-1600 метрів на 13-х кривих, переустатковано 13 переїздів, які переводять у розряд «з охороною»; побудовані нові стаціонарні тягові підстанції Красноград, Карлівка й Сахновщина, проведена реконструкція стаціонарної тягової підстанції Лозова, побудовані та введені в експлуатацію лінії 110 кВ від районної підстанції «Харківобленерго» до тягової підстанції Красноград, проведена реконструкція вокзалів і пасажирських платформ тощо.)