За словами експерта, банки і держава зараз практично не взаємодіють в процесі надання держпослуг в електронній формі. «На жаль, ми не можемо похвалитися великою кількістю проектів, де держава залучає банки для онлайн-транзакцій або платіжних сервісів при реалізації своїх електронних послуг. Це пов'язано з тим, що мало як платних електронних послуг, так і самих держпослуг в онлайні», - зазначив В'ячеслав Артамонов. При цьому було зазначено, що активна робота в цьому напрямку вже ведеться, хоча в Росії платіжні сервіси вже інтегровані з системою держпослуг. Найбільш популярними послугами в РФ є перегляд виписаних штрафів в ГІБДД і замовлення паспорта.
Серед первинних проблем впровадження держпослуг в Україні експерт називає низький рівень проникнення ІТ-сервісів в роботу держорганів, великий відсоток застарілих комп'ютерів і периферії, високий рівень піратства і т.п.
При цьому невирішені проблеми формують собою величезний потенціал для розвитку. «На сьогоднішній день вже існує досить велика кількість структурованих державних послуг, але вони ще не автоматизовані», - пояснив В'ячеслав Артамонов.
В цілому, за словами В'ячеслава Артамонова, в даний час Держінформнауки працює над такими проектами:
1. Стратегія розвитку інформаційного суспільства - схвалена КМУ.
2. Концепція системи електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів - схвалена КМУ.
3. Йде пілотне впровадження системи міжвідомчої взаємодії документами.
4. Розгортається система звернення громадян.
5. Старт пілотних проектів впровадження елементів електронного уряду в регіонах («Електронний регіон»).
6. Старт пілотів із запуску електронних державних послуг (у регіонах).
7. Створення концепції використання хмарних технологій в системі електронного уряду.