«За конструкцією мостовий перехід – це унікальна інженерна споруда. Вперше в Україні застосовано покриття металевих конструкцій автодорожньої складової із литого асфальту так званого гус-асфальту із двоярусною гідроізоляцією, що дозволило поєднати металеву конструкцію в єдине ціле з асфальтом і завдяки такому моноліту отримати 30-річну гарантію надійності покриття», - зазначив Олексій Кривопішин.
Окрім того, вперше в Україні здійснено поперечне насування металевих прогонових споруд вагою понад 450 тонн і довжиною понад 110 м над залізницею. Їх спочатку зварювали у блоки, а потім насували над залізничним полотном. Також встановлена бар'єрна огорожа, яка має силу стримуючого удару утричі більшу, ніж на інших мостах.