Днями Сюсаку Нагае, який очолює Panasonic Eco Solutions, заявив в інтерв'ю журналістам, що поглинання дрібніших конкурентів допоможе японцям у розвитку альтернативних бізнес-моделей у США і Європі. Загальна вартість угод може скласти більше 10 млрд. ієн (125 мільйонів доларів). Топ-менеджер відмовився обговорювати подробиці, пославшись на приватний характер переговорів. У цьому фінансовому році збитки Panasonic можуть досягти рекордного рівня в 10 млрд. доларів. Причиною здебільшого є падіння цін на телевізори її виробництва. Щоб повернути втрачені позиції корпорація планує розширити свій бізнес з продажу сонячних батарей і систем управління електроенергією. Panasonic заплатила 172 млн. євро (230 млн. дол) за німецьку Vossloh Elektro GmbH в 2002 році. Це було її останнє велике придбання в США і Європі. Panasonic є третім за величиною виробником фотоелектричних панелей в Японії після корпорацій Sharp і Kyocera. Вона отримує більше половини своїх доходів на внутрішньому ринку, де її фахівці також будують і продають будинки з вбудованими сонячними батареями і системами зберігання електроенергії. Можливі поглинання в Європі і США дозволять Panasonic адаптувати наведену вище бізнес-модель до комерційної нерухомості, включаючи торгівельні центри та супермаркети в цих країнах. Німеччина, до речі, є найбільшим ринком сонячної енергетики у світі. Італія та Іспанія також є одними з регіонів, де існує великий попит на енергозберігаючі продукти. Конкуруюча корпорація Sharp - найбільший виробник сонячних батарей в Японії – у 2010 році погодилася придбати каліфорнійську енергетичну компанію Recurrent Energy за 305 млн. доларів. Це дозволило їй збільшити темпи будівництва сонячних електростанцій в світі постійно зростаючої конкуренції з боку виробників з Китаю. Володіння компанією з Сан-Франциско допомагає Sharp вкоренитися на ринку США. Вона все частіше отримує замовлення на установку фотоелектричних панелей і будівництво електростанцій.
Джерело : www.cleandex.ru__