Для участі у заході запрошені делегації міністерств освіти країн-членів АТЕС та міжнародні організації, що працюють в галузі освіти. Представників України запрошено взяти участь у конференції, що свідчить про вагому роль нашої держави, як потужного гравця освітнього простору не тільки Європи, але й світу. Участь у конференції надасть можливість вивчити найбільш цікаві практики системної модернізації системи освіти Азійсько-Тихоокеанського регіону, налагодити двосторонні контакти з представниками міністерств освіти країн-учасниць AТEC та інших міжнародних організацій в галузі освіти.
Заснована в 1989 році з метою сприяння більш тісній економічній співпраці та вільній торгівлі держав Азійсько-Тихоокеанського регіону Асоціація АТЕС є аналогом таких утворень як Європейський Союз та Пан-Американська зона вільної торгівлі. Зараз АТЕС включає 21 державу Азії, Північної та Південної Америки: Канаду, США, Мексиканські Сполучені Штати, Нову Зеландію, Австралійський Союз, Папуа-Нову Гвінею, Державу Бруней Даруссалам, Республіку Індонезія, Малайзію, Республіку Сінгапур, Королівство Таїланд, Республіку Філіппіни, Південну Корею, Тайвань, Особливий адміністративний район Гонконг, Китайську Народну Республіку, Японську Державу, Республіку Чилі, Соціалістичну Республіку В’єтнам, Республіку Перу, Російську Федерацію. На АТЕС припадає 55% світового ВВП, 40% світової торгівлі, більш 40% планетарного населення.
З моменту заснування АТЕС зустріч міністрів освіти країн-учасниць проводиться вп’яте.
Учасники конференції обговорюватимуть навички та компетенції необхідні для світового ринку праці, інновації, інформаційно-комунікативні технології в освіті, створення дієвих механізмів співробітництва з питань реалізації завдань в рамках АТЕС.
Зважаючи на специфіку країн Азійсько-Тихоокеанського регіону, особисті зустрічі з керівництвом міністерств освіти сприятимуть просуванню освітніх пріоритетів нашої держави в цих країнах.
У цьому контексті підтримання прямого діалогу на вищому рівні безпосередньо впливає на перспективи реалізації двосторонніх проектів у галузі освіти, а також створить передумови для стратегічного партнерства з освітніми системами країн Азійсько-Тихоокеанського регіону.