У КНЕУ відбувся IV Міжнародний бізнес-форум «Наука-бізнес-освіта: стратегічне партнерство»

KNEU9 червня 2016 року в ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» відбувся IV Міжнародний бізнес-форум «Наука – бізнес – освіта: стратегічне партнерство».

За чотири роки Міжнародний бізнес форум у КНЕУ перетворився на щорічний майданчик для обговорення і розробки перспективних напрямків і механізмів інтеграції інтелектуального потенціалу університету і сфери бізнесу для інноваційного розвитку національної економки. Його організатори відзначають: «Цьогорічний бізнес-форум став тим унікальним майданчиком, де зустрілися інтелектуальні, винахідливі та талановиті люди, які небайдужі та готові до змін. Форум значною мірою розширив кругозір та надав можливість отримати натхнення і свіжі, креативні ідеї, де учасникам вдалося не лише познайомитись, але й почути один одного та отримати інноваційний досвід».

Пріоритетними завданнями бізнес-форуму вже традиційно є активізація співпраці між університетом та представниками різних сфер бізнесу, розвиток партнерської мережі підготовки нової генерації фахівців з економіки, розробка механізмів реалізації інтелектуальних продуктів університету в практиці функціонування бізнес-структур. Однак у фокусі уваги при проведенні IV Міжнародного бізнес-форуму особливе місце посідали питання визначення і врахування сучасних трендів у бізнесі та тих викликів, що сьогодні постають перед вищою школою, і, як наслідок, зумовлюють нові вимоги до підготовки сучасних фахівців з економіки і менеджменту.

Бізнес-форум відбувся у формі панельних дискусій. Формат його проведення передбачав роботу двох ключових панелей. Перша з них була присвячена надзвичайно актуальній темі «Університетський викладач: погляд бізнесу». Під час її проведення представники бізнесу і професійних асоціацій обговорювали разом із університетською спільнотою такі важливі для її подальшого розвитку питання, як модель компетенцій сучасного викладача, бізнес-тренди як виклики викладачам, інноваційні тренди в освіті, програми стажування викладачів і їх знайомство із кращими вітчизняними практиками та ін. Йшлося про те, що при підготовці сучасного фахівця важлива не лише ґрунтовна його теоретична підготовка. Не менш важливим завданням для вищої школи є врахування надзвичайно динамічних змін, що мають місце у сучасному бізнесовому житті, та формування комплексу таких компетентностей, що дадуть змогу випускникам бути конкурентоздатними на ринку праці у перспективі. Тому особливо важливою є розробка моделі компетентностей викладачів із обов’язковим залученням представників сфер бізнесу.

Друга панель була присвячена обговоренню розриву в очікуваннях роботодавців та випускників. Учасники заходу обговорили результати досліджень, у яких компаніях бажають працювати випускники, питання щодо першого місця роботи, функцій і ролі молодого фахівця, а також очікування від нього з боку роботодавця, еволюцію поглядів у системі «студент – фахівець – роботодавець». При цьому особлива увага приділялася питанням формування у випускників системи соціальних цінностей, комунікаційних навичок та інших «soft skills», важливих для отримання першого місця роботи незалежно від професійного спрямування підготовки в університеті.

Паралельно з роботою двох основних панелей цьогорічний формат бізнес-форуму також передбачав роботу ще двох додаткових секцій. Перша з них стосувалася обговорення питань модернізації освіти та державного управління. Її учасники намагалися визначити, якими вміннями і компетентностями має бути сучасний державний службовець та які з них має формувати система вищої освіти у контексті реформування державної служби, що наразі відбувається в Україні.

Актуальними темами дискусій на іншій панелі були питання формування компетентностей майбутніх банкірів, а також навчальних планів їх підготовки з позицій роботодавців, запровадження професійних стандартів у банківській сфері, стажування викладачів та студентів, системи перепідготовки і підвищення кваліфікації для банківської системи, а також напрямків модернізації банківської освіти в Україні загалом.

Учасниками бізнес-форуму були представники більше 100 вітчизняних і зарубіжних компаній, громадських і професійних організацій, органів державного управління, а також успішні випускники університету, студенти старших курсів і представники викладацького складу університету.

За результатами проведення IV Міжнародного бізнес-форуму сформований пакет пропозицій щодо співробітництва Київського національного економічного університету з його компаніями-учасницями, зокрема, у розрізі організації стажування і бізнес-турів на успішні підприємства для кращих викладачів університету. Також заплановане створення постійно діючих центрів партнерської взаємодії з представниками різних сфер бізнесу у контексті реалізації інших спільних проектів.

За інформацією ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»

Регіони

Vinnytsya Lutsk Dniepropetrivsk Donetsk Zhytomyr Uzhgorod Zaporizhzhya Ivanofrankivsk Kyivska Kyrovograd Crimea Lugansk Lviv Mykolaiv Odessa Poltava Rivne Sumy Ternopil Kharkiv Kherson Khmelnytsky Cherkasy Chernigiv Chernivtsi
Київ

Публікації

October 2025
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

 

Випадкова стаття

  • 1
  • 2
  • 3

Семінар із питань створення наукоємних р…

29-02-2016 Олена - avatar Олена

Семінар із питань створення наукоємних розробок зі штучним інтелектом

24 лютого 2016 року в Інституті кібернетики імені В.М. Глушкова НАН України відбувся науковий семінар, присвячений питанню створення конкурентоспроможної наукової продукції в галузі вітчизняного комп’ютеробудування. Участь у заході взяли представники Національної...

Комітет з питань науки і освіти розгляну…

22-02-2016 Олена - avatar Олена

Комітет з питань науки і освіти розглянув питання фінансового забезпечення сфери науки і освіти у 2016 році

Під час розгляду питання про фінансове забезпечення сфери науки і освіти у 2016 році серед інших питань порядку денного засідання Комітету 17 лютого, голова Комітету Лілія Гриневич зазначила, що «скорочення...

Конкурс на Премію Фонду П.Г. Костюка 201…

14-04-2014 Anna - avatar Anna

Конкурс на Премію Фонду П.Г. Костюка 2014 року

На премію можуть претендувати молоді вчені (з науковим ступенем кандидата наук), що працюють в Україні в галузі біомедичних досліджень, з не більш ніж 10-річним стажем роботи після захисту кандидатської дисертації. Вчені,...